Saturday, July 26, 2014

Cause I ain't ready

Assalamualaikum and salam sejahtera!
Harini aku nak cerita pasal...... emm... pasal.....
Hilal Asyraf. Hehe.
Sebab admire gila kat dia sampai sanggup beli buku-buku dia walaupun tengah sesak.

Sekiranya benar-benar cinta,
pasti mahu bersama ke syurga.

Jadi segala yang membawa ke neraka itu,
BUKAN CINTA.

Aku terpaku membaca ayat-ayat ini sampai aku baca berulang kali untuk pastikan aku betul-betul faham maksud ayat ini.

So entry kali ni aku nak cerita tu ja sebab malas nak taip panjang-panjang.
Semoga memberi makna buat kalian! Sekian!



Bukankah setiap pertemuan itu rahsia Allah? 
Jodoh itu juga rahsia Allah.
Mengapa khuatir sekiranya engkau yakin telah Allah tetapkan segalanya untukmu?


Perlahankan pergerakan anda,
anda akan berasa lebih tenang. Jkk.